maandag 31 augustus 2015

Door de examens, het grote verlof en het schitterende weer had ik geen tijd om mijn blog bij te werken. Dus hier een greepje uit mijn zomercollectie. Rijkelijk te laat nu de zomer al goed gevorderd is en we bijna aan de wintercollectie moeten denken!



Onderstaande kleedjes heb ik zelf ontworpen om in een workshop te laten maken.
Helaas zijn deze afgelast wegens sluiting van de winkel, maar ik ben toch blij en fier op mijn 2 kleedjes.









Al geruime tijd wou ik eens smokken, maar had geen doel. Maar deze zomer zijn we 5 dagen op camping Esmeralda, nabij Blankenberge, geweest en vond ik het hoog tijd om een gesmokte strandjurk te maken.
De Belgische kust trekt ons niet zo aan maar mijn schoonzuske zat daar in de buurt met gezin en zo hebben we een heerlijke week gehad. We zaten direct aan het strand, tussen Wenduine en Blankenberge. Fietsen gehuurd en met het caravanneke genoten van het stralende weer. Ik was erg verbrand want zon in  combinatie met antibiotica is natuurlijk geen goed idee. En dat voor een verpleegster!!








Een jaren-50 rokje. Alleen de petticoat ontbreekt nog.




 


De June dress, maar hier met een rok zonder plooien maar in 4 delen geknipt. 








Een prototype van een eigen ontwerp. Het is een halterbloesje met een watervalhals en een extra laag eronder.






            


Geen opmerkingen:

Een reactie posten